it was just you and me


erika törnkvist

nu är påsken allt mer över och ett påsklov har gått förbi..
jag spenderade hela påsken åt en semester till mormor och morfar i spanien vilken va de skönaste på länge. inget rus ingen stress, absolut ingenting. tiden här hemma har ständigt blivit något upprepande hela tiden. att bara komma ifrån de va de bästa som kunde hända just nu. det blir även så att vi kommer åka ner dit igen i sommar (: vilket jag längtar efter. väl där så gjorde vi lite allt möjligt, jordgubbar är så blaaa gott. men iallafall så kom jag hem i måndes natt :] och i måndes va de dags för påskmiddag hos farmor så jag hann ju "fira" lite påsk här hemma med, trevligt att träffa dem med ju. sen vidare ut med robbin och sprang en runda. i tisdes var de upp och dags till skolan, sen vidare hem och sprang en runda med robbin sen direkt in till stan och käka med emma och vidare till annah. jag har saknat er <3 hos annah va det kalas ^^ hehe, vi kolla på en riktigt bra program faktiskt! haha, och värst av allt ;| vi fick typ köra från laröd till knutan på INGNETING, för jag hade nämligen kollat fel på klockan och hade varit rökt om jag hade missat bussen ;[ men vi hann fannemig, som sagt du är min räddande ängel annah (a) :D fan vad bra gjort. och idag har jag jobbat hela dagen lång, och även hann jag med att springa en runda med mamma. imorgon är de jobbet som kallar igen :] vidare till fredag för då blir de utgång.

helena; jag behöver inte nämna något mer än ditt namn, du är guld värd <3 det är tack vare dig

i got a problem and i don't know what to do about it

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback