kan inget säga

hej, hej och hemskt mycket hej . 
idag är de tisdag och zsoli har kommit med en jättehärlig ide om att gå ut ^^ vettitusan vad jag ska göra ;b blir nog faktiskt lugnt ikväll!! vädert ser inte så lovande ut iheller ;/ 

buuhoow , nu har min annihgirl åkt till holland ;S (sur) där stannar hon i en vecka . visst låter väl som ingenting men saken är den att när hon sedan kommer hem därifrån är hon bara hemma i tre veckor sen flyttar hon till holland i fem månader ;S INTE LUGNT! men som sagt , jag hade gjort samma sak som henne om jag fått chansen . 

menmen , iaf ;b ihelgen är de iaf fest som är uppbokat!! (: min älskade filip fyller 19 och firar de med en fest :D dagen efter blir det förhoppningsvis en go fest hos jompa :D hoppas på en lyckad helg! 

naaj jag ska inte störa längre , hejdå ^^, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback